- REKRUTACJA -
 

TŻUGTRTMRTAKLOLO-ow-wychrekrutacjakwestionariuszrekrutacja elektroniczna

 

  1. Podanie w sekretariacie 25.05 - 22.06 2015
    do godz. 15.00
2. Wymagane dokumenty
    (świadectwo ukończenia gimnazjum, wyniki 
     egzaminu gimnazjalnego) do 29.06 2015
     do godz. 15.00
3. Znajdź swoje nazwisko na liście zakwalifikowanych 
    do przyjęcia - 02.07 2015
4. Potwierdź wolę podjęcia nauki w szkole - do 07.07 2015
 

Regulamin  rekrutacji
do  Zespołu Szkół  Ponadgimnazjalnych
im. Jana  Pawła II w  Kościelcu
na  r. szk. 2015/2016

   
 Podstawa  prawna §  23  Rozporządzenie Ministra Edukacji  Narodowej  z  dnia  20  lutego  2004 r. w  sprawie  warunków  i  trybu  przyjmowania  uczniów  do szkół
publicznych  oraz  przechodzenia  z  jednych  typów  szkół do  innych ( Dz.U.  Nr  26 poz. 232) oraz  zarządzenie  Nr 5  Kujawsko-Pomorskiego  Kuratora  Oświaty
z  dnia  31  stycznia  2012r)

 

  1. Kandydaci  do  klas  pierwszych  składają następujące  dokumenty:

  W terminie od  25 maja 2014 r. do 22  czerwca 2015  r.  do  godz.  15.00:
       
-  podanie
        - 3 fotografie
        - zaświadczenia  o  udziale  w  olimpiadach i konkursach  przedmiotowych, artystycznych,
          zawodach  sportowych i wolontariacie

   W terminie  do  29 czerwca 2015 r.  do  godz. 15.00 :
 
      - zaświadczenie  o wynikach  egzaminu  gimnazjalnego,
       - świadectwo  ukończenia  gimnazjum,
       - zaświadczenie  lekarskie.

  2. Punkty  za  oceny  są  przyznawane  z  czterech  przedmiotów. W  zależności  od wyboru  technikum  są  to:

   liceum ogólnokształcące o profilu obronno – sportowym:
     -  język polski,
     - 
geografia lub edukacja dla bezpieczeństwa (punktowana  będzie  ocena  lepsza),
     - 
wiedza o społeczeństwie,
     -
 wychowanie fizyczne,

   liceum ogólnokształcące o profilu opiekuńczo-wychowawczym:
     -  język polski,
     -  język obcy (w  przypadku  dwóch  języków  punktowana  będzie  ocena  lepsza),
     - 
biologia,
     -
 sztuka,

   technikum  rolnicze:
     -  język polski,
     -  wychowanie  fizyczne,
     -  informatyka,
     -  biologia lub geografia ( punktowana  będzie  lepsza  ocena),

  technikum mechanizacji rolnictwa:
     -  język polski,
     -  wychowanie  fizyczne,
     -  informatyka,
     -  technika,

  technikum architektury krajobrazu:
     -  język polski,
     -  język obcy (w  przypadku  dwóch  języków  punktowana  będzie  ocena  lepsza),
     -  technika,
     -
 geografia ,

  technikum żywienia  i  usług gastronomicznych:
      -  język polski,
      -  język obcy (w  przypadku  dwóch  języków  punktowana  będzie  ocena  lepsza),
      -  informatyka,
      - geografia lub biologia (punktowana  będzie  lepsza  ocena),

 
  3.
Punkty  są  przyznawane  według  następujących  zasad:

     język polski

        - ocena  celująca – 16  punktów
        - ocena  bardzo  dobra  - 14  punktów
        - ocena  dobra - 11  punktów
        - ocena  dostateczna - 6  punktów
        - ocena dopuszczająca – 2  punkty

     trzy przedmioty wskazane przez szkołę ( w zależności od kierunku)

        - ocena  celująca – 16  punktów
        - ocena  bardzo  dobra  - 13  punktów
        - ocena  dobra - 10  punktów
        - ocena  dostateczna – 5 punktów
        - ocena dopuszczająca – 2  punkty

  4. Punktacji  podlegają  także  inne  osiągnięcia  uczniów 

        - 6  punktów – za  ukończenie  gimnazjum  z  wyróżnieniem
        - 3 - 20 punktów za  osiągnięcia w konkursach wiedzy 
        - 2 - 4  punkty  - za osiągnięcia  sportowe 

        -  2 - 4 punkty za osiągnięcia artystyczne 

       
- 2 punkty - wolontariat

  5. Ogłoszenie  list kandydatów  zakwalifikowanych do  przyjęcia   do  ZSP im. Jana  Pawła II w  Kościelcu

                                         02  lipca  2015 r.  do  godz.15.00

                        (potwierdzenie  przez  kandydata  woli  podjęcia  nauki  do  07 lipca  2014 r.  do godz. 12.00)

 

 

  6. Punktacji  podlegają  także  inne  osiągnięcia  uczniów (maksymalnie  36  punktów)

   - 6  punktów – za  ukończenie  gimnazjum  z  wyróżnieniem
   - 3 - 20 punktów za  osiągnięcia w konkursach wiedzy  w tym:

   - 15  punktów  - za  uzyskanie  tytułu  finalisty konkursów  przedmiotowych organizowanych  lub  współorganizowanych 
         przez  Kujawsko – Pomorskiego  Kuratora  Oświaty oraz  w  olimpiadach  ogólnopolskich  dla  gimnazjalistów

    - 5 punktów -  za  uzyskanie   tytułu  laureata  w  konkursach  tematycznych współorganizowanych  przez  Kujawsko – 
         Pomorskiego  Kuratora  Oświaty  lub

   - 3 punkty -za  uzyskanie   tytułu finalisty  w  konkursach  tematycznych współorganizowanych  przez  Kujawsko –
        Pomorskiego  Kuratora  Oświaty

    - 2 - 4  punkty  - za osiągnięcia  sportowe  ( co  najmniej  na  szczeblu  powiatowym , miejsca  od pierwszego  do 
         trzeciego)

    - 2- 4 punkty za osiągnięcia artystyczne  ( co  najmniej  na  szczeblu  powiatowym , miejsca  od pierwszego  do 
        trzeciego) 

   - 2 punkty -wolontariat (rozumiany jako   działalność wykonywana  ochotniczo i  bez wynagrodzenia np. aktywna
        współpraca z domem  dziecka , hospicjum ,schroniskiem  dla zwierząt , organizacjami  charytatywnymi  itp.
        Działalność musi  być  udokumentowana  i prowadzona  przez co  najmniej  nieprzerwany  okres  10  miesięcy)

 

   7. O przyjęciu  do wybranej  szkoły  decyduje  największa  suma  punktów  uzyskanych  przez     kandydata  w 
       postępowaniu  rekrutacyjnym.

 

   8. W  przypadku  równej  liczby  punktów  uzyskanych  w  postępowaniu  rekrutacyjnym komisja  rekrutacyjna  będzie  
        brała  pod  uwagę dodatkowe  kryteria w  kolejności  następującej :

      - średnia ocen ze wszystkich obowiązkowych zajęć  edukacyjnych
      - ocena  z  zachowania
      - uczniowie  z  placówek  opiekuńczo-wychowawczych
      - uczniowie  umieszczeni  w  rodzinach  zastępczych
      - kandydaci  z  problemami  zdrowotnymi posiadający opinie  poradni psychologiczno-pedagogicznej  o ograniczonej 
        możliwości  wyboru  kierunku  kształcenia  ze  względu  na  stan  zdrowia  kandydata.

 

   9. W  przypadku  braku  miejsc  szkoła  wystawia  odpowiednie  zaświadczenie  podając  liczbę punktów  uzyskaną 
         przez  kandydata  w  postępowaniu  rekrutacyjnym.