Projekt pn. „Zostań Omnibusem III”, realizowany jest w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata
2014-2020 Oś Priorytetowa 10. Innowacyjna edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie
ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.2. Kształcenie ogólne, zwanym dalej projektem.
Projekt jest realizowany przez Powiat Inowrocławski – Beneficjenta projektu.
Celem projektu jest kształtowanie i rozwijanie wśród uczniów szkół o kształceniu
ogólnym, dla których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski, kompetencji
kluczowych i umiejętności istotnych na rynku pracy, rozwijanie zindywidualizowanego
podejścia do ucznia ze specjalnymi potrzebami w roku szkolnym: 2021/2022
i 2022/2023.
W ramach projektu realizowane będą następujące zajęcia:
Dla uczniów:
Obywatel w cyberprzestrzeni – 1 gr. 8 os., 30 godz./gr.
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze – matematyka 2 gr. 8 os. 30 godz./gr.
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: język angielski – 2 gr. 8 os. 30 godz./gr.
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: język rosyjski – 1 gr. 8 os. 30 godz./gr
Komunikacja interpersonalna – 1 gr. 8 os. 30 godz./gr.
Odkrywamy fizykę metodą eksperymentu – 1 gr. 8 os. 30 godz./gr.
Eksperymenty, doświadczenia i obserwacje w biologii – 1 gr. 8 os. 30 godz./gr.
Budzenie ciekawości świata metodą eksperymentu w geografii – 1 gr. 8 os. 30 godz./gr.
Dla nauczycieli:
Doskonalenie umiejętności pracy metodą eksperymentu z wykorzystaniem metod aktywizacyjnych – kurs/szkolenie
REGULAMIN UDZIAŁU W PROJEKCIE pn. „Zostań Omnibusem III” dla Uczniów/Uczennic
I. Informacje o projekcie
-
-
1
-
-
Niniejszy regulamin określa zasady udziału uczniów/uczennic, w tym przebieg procesu rekrutacji w projekcie pn. „Zostań Omnibusem III”, realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 10. Innowacyjna edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.2. Kształcenie ogólne, zwanym dalej projektem.
-
Projekt jest realizowany przez Powiat Inowrocławski – Beneficjenta projektu.
-
Celem projektu jest kształtowanie i rozwijanie wśród uczniów szkół o kształceniu ogólnym, dla których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski, kompetencji kluczowych i umiejętności istotnych na rynku pracy, rozwijanie zindywidualizowanego
podejścia do ucznia ze specjalnymi potrzebami w roku szkolnym: 2021/2022
i 2022/2023.
4. Projektem zostanie objętych 7 szkół prowadzących kształcenie ogólne,
dla których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski:
-
I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu,
-
II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu,
-
III Liceum Ogólnokształcące im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu,
-
IV Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu,
-
Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu,
− Szkoła Podstawowa Specjalna w Zespole Szkół im. Marka Kotańskiego
w Inowrocławiu,
-
-
Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy w Zespole Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu.
-
-
Funkcję Biura Projektu pełni Wydział Rozwoju, Planowania Inwestycji i Inicjatyw Europejskich Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
-
Projekt jest realizowany w roku szkolnym: 2021/2022 i 2022/2023.
-
Projekt obejmuje następujące formy wsparcia:
1) dla uczniów/uczennic I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza
-
Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu:
__________________________________________________________________________________________
Biuro Projektu: |
||
Wydział Rozwoju, Planowania Inwestycji i Inicjatyw Europejskich |
tel. 52 35 92 327, 52 35 92 326, |
328 |
Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu |
fax. 52 35 92 |
333 |
ul. Mątewska 17, pokój 304, 305, 306 |
integracja_ue@inowroclaw.powiat.pl |
|
88-100 Inowrocław |
-
Bezpieczeństwo i cyberbezpieczeństwo,
-
Bezpieczeństwo w sieci,
-
Komunikacja medialna i cyfrowa,
-
Techniki multimedialne,
-
Podstawy programowania,
-
-
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
-
-
Warsztaty biologiczne,
-
Warsztaty chemiczne,
-
Warsztaty matematyczne,
-
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
− Lektorat z języka hiszpańskiego,
-
zajęcia pozalekcyjne:
-
Kultura iberyjska po hiszpańsku,
-
Zajęcia z języka angielskiego przygotowujące do egzaminu FCE,
-
Język angielski,
-
Język niemiecki,
-
Język francuski,
-
Język włoski,
-
Komunikacja w życiu codziennym po hiszpańsku,
-
Komunikacja biznesowa w języku hiszpańskim,
-
zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów: − Laboratorium młodego ekonomisty,
− Warsztaty kreatywnego rozwoju,
− Krytyczne myślenie w naukach historycznych, − Krytyczne myślenie w naukach społecznych,
− Komunikacja alternatywna dla młodych przedsiębiorców, − Komunikacja interpersonalna pozalekcyjne,
-
zajęcia metodą eksperymentu:
-
-
Chemia,
-
-
-
Matematyka,
-
-
-
Biologia,
-
-
-
Fizyka,
-
-
dla uczniów/uczennic II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu:
a) zajęcia dotyczące kształtowania i rozwijania kompetencji cyfrowych uczniów, w tym z uwzględnieniem bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni:
-
-
Zajęcia w zakresie TIK,
-
-
-
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
-
-
Matematyka,
__________________________________________________________________________________________
Biuro Projektu: |
||
Wydział Rozwoju, Planowania Inwestycji i Inicjatyw Europejskich |
tel. 52 35 92 327, 52 35 92 326, |
328 |
Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu |
fax. 52 35 92 |
333 |
ul. Mątewska 17, pokój 304, 305, 306 |
integracja_ue@inowroclaw.powiat.pl |
|
88-100 Inowrocław |
− Chemia, − Biologia,
d) zajęcia pozalekcyjne rozwijające uzdolnienia uczniów:
-
Język angielski,
-
Język niemiecki,
-
Język włoski,
-
Język francuski,
-
Język rosyjski,
-
-
zajęcia metodą eksperymentu:
-
− Matematyka, − Biologia,
− Chemia, − Geografia, − Fizyka,
-
dla uczniów/uczennic III Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu:
-
-
zajęcia dotyczące kształtowania i rozwijania kompetencji cyfrowych uczniów, w tym z uwzględnieniem bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni:
-
-
Zajęcia w zakresie TIK,
-
-
-
zajęcia pozalekcyjne rozwijające uzdolnienia uczniów:
-
-
-
-
Matematyka podstawa,
-
-
-
Matematyka rozszerzenie,
-
-
-
Chemia,
-
-
-
Biologia,
-
-
-
Fizyka,
-
-
-
-
zajęcia pozalekcyjne rozwijające uzdolnienia uczniów:
-
-
-
-
Język angielski poziom podstawowy,
-
-
-
Język angielski poziom rozszerzony,
-
-
-
-
zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów:
-
-
-
-
Kształtowanie postaw kreatywności,
-
-
-
-
zajęcia metodą eksperymentu:
-
-
-
-
Histologia – eksperymentalne poznawanie świata,
-
-
-
Eksperymentalne poznawanie świata,
-
-
-
Praca w terenie,
-
-
-
Zajęcia z chemii eksperymentalnej klasa II,
-
-
-
Zajęcia z chemii eksperymentalnej klasa III,
-
-
-
Fizyka eksperymentalna,
-
-
dla uczniów/uczennic IV Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu:
__________________________________________________________________________________________
Biuro Projektu: |
||
Wydział Rozwoju, Planowania Inwestycji i Inicjatyw Europejskich |
tel. 52 35 92 327, 52 35 92 326, |
328 |
Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu |
fax. 52 35 92 |
333 |
ul. Mątewska 17, pokój 304, 305, 306 |
integracja_ue@inowroclaw.powiat.pl |
|
88-100 Inowrocław |
-
-
zajęcia dotyczące kształtowania i rozwijania kompetencji cyfrowych uczniów, w tym z uwzględnieniem bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni:
-
-
Kompetencje cyfrowe i cyberbezpieczeństwo,
-
-
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
-
-
Matematyka,
-
-
zajęcia pozalekcyjne rozwijające uzdolnienia uczniów: − Język angielski,
-
zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów:
-
− Komunikacja interpersonalna,
-
dla uczniów/uczennic Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu:
-
-
zajęcia dotyczące kształtowania i rozwijania kompetencji cyfrowych uczniów,
-
w tym z uwzględnieniem bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni:
-
Obywatel w cyberprzestrzeni,
-
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
− Matematyka,
-
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: − Język angielski,
− Język rosyjski,
-
zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów:
− Komunikacja interpersonalna,
-
zajęcia metodą eksperymentu:
-
-
Odkrywamy fizykę metodą eksperymentu,
-
-
-
Eksperymenty, doświadczenia i obserwacje w biologii,
-
-
-
Budzenie ciekawości świata metodą eksperymentu w geografii,
-
-
dla uczniów/uczennic Szkoły Podstawowej Specjalnej w Zespole Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu – wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi:
a) zajęcia korekcyjno-kompensacyjne:
-
-
Integracja Sensoryczna
-
-
zajęcia logopedyczne – zajęcia rozwijające kompetencje komunikacyjne:
− Sprawne języki,
-
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze edukacja wczesnoszkolna,
-
Terapia polisensoryczna w Sali Doświadczania Świata,
-
-
Jestem niebieski 2 – Naucz, przećwicz, powtórz,
-
__________________________________________________________________________________________
Biuro Projektu: |
||
Wydział Rozwoju, Planowania Inwestycji i Inicjatyw Europejskich |
tel. 52 35 92 327, 52 35 92 326, |
328 |
Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu |
fax. 52 35 92 |
333 |
ul. Mątewska 17, pokój 304, 305, 306 |
integracja_ue@inowroclaw.powiat.pl |
|
88-100 Inowrocław |
-
dla uczniów/uczennic Szkoły Specjalnej Przystosowującej do Pracy w Zespole Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu – wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi:
-
-
Zajęcia socjoterapeutyczne,
-
-
-
Wykorzystanie wiadomości i umiejętności matematycznych w dorosłym życiu rozwijanie autonomii osób z niepełnosprawnością intelektualną,
-
-
-
„Komunikuję się – czyli funkcjonuję niezależnie. Zyskuję autonomię!”,
-
-
-
Ergoterapia (terapia przez pracę) – „Szycie jest proste jak… ścieg”,
-
-
-
Zajęcia o charakterze terapeutycznym – Artystycznie krea(k)tywni. Szkolne
-
SCRAPOWISKO”.
-
Kryteria udziału w zajęciach
-
-
2
-
1. Rekrutacja w szkołach będzie prowadzona w sposób gwarantujący równy dostęp kobiet i mężczyzn do udziału w projekcie.
-
Uczestnikami projektu mogą być uczniowie/uczennice z klas 1-4 szkół o kształceniu ogólnym objętych projektem, dla których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski.
-
W projekcie zaplanowano udział 537 uczniów/uczennic, w tym 39 uczniów/uczennic ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi.
-
-
-
-
-
3
-
-
-
-
-
Uczeń/uczennica przystępujący/a do udziału w projekcie musi spełniać łącznie następujące kryteria:
-
-
w przypadku rekrutacji na zajęcia dotyczące kształtowania i rozwijania kompetencji cyfrowych uczniów:
-
-
-
-
końcowa ocena z zachowania w poprzednim roku szkolnym minimum poprawna (wzorowa – 4 pkt, bardzo dobra – 3 pkt, dobra – 2 pkt, poprawna – 1 pkt),
-
-
-
-
w przypadku rekrutacji na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
-
-
-
-
końcowa ocena z danego przedmiotu w poprzednim roku szkolnym nie wyższa niż ocena dostateczna (3 – 3 pkt, 2 – 2 pkt, 1 – 1pkt),
-
-
-
-
-
-
końcowa ocena z zachowania w poprzednim roku szkolnym minimum poprawna (wzorowa – 4 pkt, bardzo dobra – 3 pkt, dobra – 2 pkt, poprawna – 1 pkt),
-
-
-
-
-
w przypadku zajęć pozalekcyjnych rozwijających uzdolnienia uczniów:
-
-
-
-
końcowa ocena z danego przedmiotu w poprzednim roku szkolnym nie niższa niż ocena dostateczna (6 – 4 pkt, 5 – 3 pkt, 4 – 2 pkt, 3 – 1 pkt),
-
-
-
-
-
końcowa ocena z zachowania w poprzednim roku szkolnym minimum poprawna (wzorowa – 4 pkt, bardzo dobra – 3 pkt, dobra – 2 pkt, poprawna – 1 pkt),
-
-
-
-
w przypadku zajęć pozalekcyjnych z komunikacji interpersonalnej oraz kształtowania postaw kreatywności:
-
-
-
-
końcowa ocena z zachowania w poprzednim roku szkolnym minimum poprawna (wzorowa – 4 pkt, bardzo dobra – 3 pkt, dobra – 2 pkt, poprawna – 1 pkt),
-
-
-
-
w przypadku zajęć metodą eksperymentu (matematyczno-przyrodniczych):
-
__________________________________________________________________________________________
Biuro Projektu: |
||
Wydział Rozwoju, Planowania Inwestycji i Inicjatyw Europejskich |
tel. 52 35 92 327, 52 35 92 326, |
328 |
Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu |
fax. 52 35 92 |
333 |
ul. Mątewska 17, pokój 304, 305, 306 |
integracja_ue@inowroclaw.powiat.pl |
|
88-100 Inowrocław |
-
końcowa ocena z danego przedmiotu w poprzednim roku szkolnym co najmniej dobra (6 – 3 pkt, 5 – 2 pkt, 4 – 1 pkt) lub średnia ocen na świadectwie co najmniej 3,75 (średnia ocen 3,75 ≤ 1 pkt, średnia ocen poniżej 3,75 – 0 pkt.)
-
końcowa ocena z zachowania w poprzednim roku szkolnym minimum dobra (wzorowa
– 3 pkt, bardzo dobra – 2 pkt, dobra – 1 pkt, ),
6) w przypadku zajęć dla uczniów/uczennic ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, w zależności od rodzaju zajęć:
-
-
orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego – 3 pkt.
-
-
Kryteria opisane w ust. 1 będą stanowiły podstawę do ustalenia listy rankingowej uczniów/uczennic.
-
W przypadku zainteresowania większej liczby uczniów zostanie opracowana lista rezerwowa. W przypadku rezygnacji z zajęć przez osoby z listy podstawowej na ich miejsce zostaną zakwalifikowane osoby z listy rezerwowej.
-
W przypadku mniejszego rzeczywistego zainteresowania zajęciami od zakładanego przeprowadzone zostaną nabory uzupełniające.
-
-
-
-
-
Przebieg rekrutacji
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
4
-
-
-
-
-
-
Za rekrutację pod względem formalnym oraz merytorycznym, jak również za bieżącą obsługę
Biura Projektu na poziomie Beneficjenta odpowiada specjalista ds. rekrutacji i obsługi Biura Projektu.
-
Na poziomie każdej ze szkół za przebieg rekrutacji oraz bieżącą obsługę projektu odpowiedzialny jest pracownik ds. obsługi technicznej.
-
Informacja o rekrutacji zostanie przekazana podczas spotkań rekrutacyjnych dla uczniów
-
-
rodziców, a także zamieszczona:
-
-
-
-
w szkołach:
-
-
-
-
-
-
na tablicy ogłoszeń (w postaci plakatów),
-
-
-
-
-
-
-
na stronie internetowej szkoły,
-
-
-
-
-
-
w siedzibie Beneficjenta:
-
-
-
-
-
-
na tablicy ogłoszeń,
-
-
-
-
-
-
-
na stronie internetowej,
-
-
-
-
-
-
w postaci ogłoszenia prasowego.
-
-
-
Nabór w szkołach zostanie przeprowadzony w kwietniu 2022 r. oraz we wrześniu 2022 r.
-
Rekrutacja odbędzie się w trzech etapach:
-
I etap – przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych,
-
II etap – weryfikacja formalna,
-
III etap – weryfikacja merytoryczna.
§ 5
I etap – przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych
-
Uczeń/uczennica składa Wychowawcy następujące dokumenty rekrutacyjne:
-
-
Formularz zgłoszeniowy,
-
__________________________________________________________________________________________
-
Biuro Projektu:
Wydział Rozwoju, Planowania Inwestycji i Inicjatyw Europejskich
tel. 52 35 92 327, 52 35 92 326,
328
Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu
fax. 52 35 92
333
ul. Mątewska 17, pokój 304, 305, 306
integracja_ue@inowroclaw.powiat.pl
88-100 Inowrocław
-
-
Oświadczenie uczestnika projektu,
-
-
-
Poświadczoną za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły kopię świadectwa ukończenia szkoły w poprzednim roku szkolnym,
-
-
-
Poświadczoną za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły kserokopię dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt. 6 lit a) w przypadku zgłoszenia chęci udziału ucznia/uczennicy w zajęciach dla uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, wymienionych w § 1 ust. 7 pkt. 6) i pkt. 7).
-
-
Dokumenty rekrutacyjne podpisuje uczeń/uczennica. W przypadku uczniów/uczennic niepełnoletnich dokumenty rekrutacyjne podpisuje rodzic/opiekun prawny.
-
Formularz ocen ucznia/uczennicy (załącznik nr 2) wypełnia wychowawca i przekazuje go pracownikowi ds. obsługi technicznej wraz z dokumentami rekrutacyjnymi złożonymi przez uczniów/uczennice.
-
Przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych uczniów/uczennic od wychowawców przez pracowników ds. obsługi technicznej trwa do 5 dni od momentu rozpoczęcia rekrutacji.
-
-
-
-
6
-
-
-
II etap – weryfikacja formalna
-
Zebrane dokumenty rekrutacyjne podlegają weryfikacji formalnej prowadzonej przez pracownika ds. obsługi technicznej w terminie do 5 dni od zakończenia naboru.
-
Weryfikacja formalna oznacza sprawdzenie kompletności i poprawności złożonych dokumentów.
-
Pracownik ds. obsługi technicznej sporządza listę uczniów/uczennic, którzy wyrazili chęć udziału w projekcie i przedkłada ją do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły.
-
Pracownik ds. obsługi technicznej przekazuje specjaliście ds. rekrutacji i obsługi Biura Projektu zatwierdzoną listę, uczniów/uczennic, którzy wyrazili chęć udziału w projekcie wraz z dokumentami rekrutacyjnymi złożonymi przez uczniów/uczennice.
-
-
-
7
-
-
III etap – weryfikacja merytoryczna
-
Zebrane dokumenty rekrutacyjne są weryfikowane pod względem merytorycznym przez specjalistę ds. rekrutacji i obsługi Biura Projektu w terminie do 15 dni od momentu przekazania dokumentów do Biura Projektu: Wydział Rozwoju, Planowania Inwestycji i Inicjatyw Europejskich Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
-
O zakwalifikowaniu danego ucznia/uczennicy na zajęcia decydować będzie spełnienie kryteriów określonych § 3 ust. 1.
-
Po zakończeniu weryfikacji formalnej i merytorycznej utworzona zostanie lista rankingowa uczniów/uczennic.
-
W przypadku uzyskania jednakowych wyników w nauce, decydującą w zakresie zakwalifikowania na zajęcia ucznia/uczennicy, będzie opinia dyrektora szkoły o uczniu /uczennicy.
__________________________________________________________________________________________
Biuro Projektu: |
||
Wydział Rozwoju, Planowania Inwestycji i Inicjatyw Europejskich |
tel. 52 35 92 327, 52 35 92 326, |
328 |
Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu |
fax. 52 35 92 |
333 |
ul. Mątewska 17, pokój 304, 305, 306 |
integracja_ue@inowroclaw.powiat.pl |
|
88-100 Inowrocław |
-
W ramach rekrutacji zostanie sporządzona lista podstawowa oraz lista rezerwowa uczestników projektu, którą zatwierdza Koordynator Projektu.
IV. Zasady udziału w zajęciach
-
-
8
-
-
Warunkiem udziału uczniów/uczennic w zajęciach, o których mowa w § 1 ust. 7, jest złożenie podpisanego oświadczenia uczestnika projektu.
-
Beneficjent projektu nie zwraca kosztów dojazdu uczestnika na zajęcia, o których mowa w § 1 ust. 7.
-
Uczeń/uczennica zakwalifikowany/a na zajęcia, o których mowa w § 1 ust. 7,
zobowiązany/a jest do uczestnictwa w przewidzianym wymiarze godzin. Udział
w zajęciach potwierdzany jest każdorazowo listą obecności w dzienniku zajęć.
-
Uczeń/uczennica zobowiązany jest do uczestnictwa w co najmniej 80% godzin zajęć. Godzin usprawiedliwionych nie wlicza się do limitu nieobecności (20% godzin).
-
Dyrektorzy szkół zobowiązani są do zabezpieczenia uczestnictwa swoich uczniów/uczennic w zajęciach realizowanych w ramach projektu.
-
Każdy uczeń/uczennica otrzyma zaświadczenie o nabyciu kompetencji kluczowych na podstawie pozytywnego wyniku testu wiedzy na zakończenie zajęć, a w szczególnych przypadkach na podstawie opinii nauczyciela prowadzącego zajęcia.
-
Udzielenia wsparcia zaprzestaje się, gdy uczestnik projektu:
-
-
przerwał naukę w szkole,
-
-
-
został skreślony z listy uczniów,
-
-
-
zrezygnował ze wsparcia,
-
-
-
ukończył naukę w szkole.
-
-
Dyrekcja szkoły, za pośrednictwem pracownika ds. obsługi technicznej, zobowiązana jest poinformować Beneficjenta Projektu o zaistnieniu okoliczności opisanych w ust. 7 nie później niż w terminie 5 dni roboczych od ich zaistnienia.
-
W przypadkach określonych w ust. 7 pkt 1) – 4) na miejsce uczestników projektu z listy podstawowej zostaną zakwalifikowane osoby z listy rezerwowej, które będą nadal zainteresowane udziałem w projekcie, a w przypadku braku uczniów/uczennic na liście rezerwowej zostaną przeprowadzone nabory uzupełniające.
-
W przypadku zaprzestania przez uczestników projektu uczestnictwa w zajęciach Beneficjent projektu zażąda, aby uczestnik projektu dokonał zwrotu poniesionych wydatków na wskazane konto. W uzasadnionych przypadkach Beneficjent Projektu może odstąpić od egzekucji należności.
-
Uczestnik projektu wyraża zgodę na udział w badaniach ankietowych i testach wiedzy w trakcie realizacji projektu, jak również po zakończeniu udziału w projekcie.
-
Uczestnik projektu wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku do celów: monitorowania, ewaluacji i promocji projektu.
-
Uczestnik projektu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji projektu, w szczególności rekrutacji, potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia uczestnikom projektu, ewaluacji, monitoringu, kontroli, audytu, sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach
__________________________________________________________________________________________
Biuro Projektu: |
||
Wydział Rozwoju, Planowania Inwestycji i Inicjatyw Europejskich |
tel. 52 35 92 327, 52 35 92 326, |
328 |
Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu |
fax. 52 35 92 |
333 |
ul. Mątewska 17, pokój 304, 305, 306 |
integracja_ue@inowroclaw.powiat.pl |
|
88-100 Inowrocław |
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udzielenia wsparcia w ramach projektu.
V. Postanowienia końcowe
-
-
9
-
-
Beneficjent Projektu zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu.
-
Nadzór nad prawidłowością przebiegu realizacji projektu sprawuje Beneficjent Projektu, za pośrednictwem Koordynatora Projektu.
Załączniki:
-
Dokumenty rekrutacyjne dla uczniów/uczennic I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu,
-
Dokumenty rekrutacyjne dla uczniów/uczennic II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu,
3. Dokumenty rekrutacyjne dla uczniów/uczennic III Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu,
-
Dokumenty rekrutacyjne dla uczniów/uczennic IV Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu,
-
Dokumenty rekrutacyjne dla uczniów/uczennic Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu,
6. Dokumenty rekrutacyjne dla uczniów/uczennic Szkoły Podstawowej Specjalnej
w Zespole Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu,
-
Dokumenty rekrutacyjne dla uczniów/uczennic Szkoły Specjalnej Przystosowującej do Pracy w Zespole Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu.
__________________________________________________________________________________________
Biuro Projektu: |
||
Wydział Rozwoju, Planowania Inwestycji i Inicjatyw Europejskich |
tel. 52 35 92 327, 52 35 92 326, |
328 |
Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu |
fax. 52 35 92 |
333 |
ul. Mątewska 17, pokój 304, 305, 306 |
integracja_ue@inowroclaw.powiat.pl |
|
88-100 Inowrocław |